- Podrobnosti
- Kategorie: Projekty
V roce 2022 se naše škola stala úspěšnou v žádosti o získání akreditace programu ERASMUS+. V letech 2022 - 2027 budeme mít příležitost vyslat 20 žáků na zahraniční odborné stáže a pracovníky ve vzdělávání na zahraniční vzdělávací kurzy. Výzva 2022, Výběrové kolo 1, KA1, Projekty mobility; v odborném vzdělávání a přípravě pro akreditované organizace, KA121-VET
- Číslo projektu: 2022-1-CZ01-KA121-VET-000058053
- Výše grantu: 42.300,- Euro pro šk.r. 2022/2023
- Počet podpořených žáků: 20 žáků z 3. a 4. ročníku; 2 pedagogové
- Obsah projektu: 2 týdny zahraniční souvislé praxe v Budapešti (Maďarsko) a mobilita pracovníků ve vzdělávání.
V listopadu 2022 jsme vyslali 20 žáků a 2 doprovázející pedagogové na 2 týdny zahraniční odborné souvislé praxe v Budapešti (Maďarsko). Žáci oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika absolvovali souvislou pedagogickou praxi v bilingvních anglicko-maďarských mateřských školách. Na jednotlivá pracoviště byli žáci umístěni v menších skupinách pod dohledem místního tutora. Při vysílání žáků na zahraniční odbornou stáž se naše škola zavazuje, že podle principu ECVET uznává souvislou praxi v zahraniční na stejné úrovni, jako kdyby byla vykonávaná v ČR. Všichni účastníci zahraniční souvislé praxe získali mnoho nových pracovních zkušeností, používali cizí jazyk v pracovních i běžných situacích a ve volném čase měli možnost poznat hodně z místní kultury a historie. Z grantových prostředků Evropské unie měli všichni účastníci zahraniční odborné praxe 100% hrazeny veškeré cestovní náklady, kapesné a pobytové náklady (ubytování, stravu, pojištění, kulturní program). /Mgr. Jindřiška Beránková/
- Podrobnosti
- Kategorie: Projekty
Cílem je zpřístupnění mobilních digitálních technologií ve vzdělávání všem žákům i těm, kteří jsou znevýhodněni tím, že nemají vlastní zařízení. https://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/narodni-plan-obnovy-porizeni-mobilnich-digitalnich |
|
Účelem je pořízení základních mobilní digitálních technologií (notebook, chromebook, tablet, chytrý telefon..., včetně příslušenství a mobilních digitálních technologií pro žáky se SVP) k zapůjčení pro znevýhodněné/potřebné žáky, kteří nemají k dispozici vlastní mobilní digitální zařízení. |
|
Výše dotace: 43.000,- Kč | |
Zakoupeno 5 notebooků, které jsou k dispozici žákům se sociálním znevýhodněním. |
- Podrobnosti
- Kategorie: Projekty
ERASMUS +
Klíčová akce 1 (KA1) - Vzdělávací mobilita jednotlivců podporuje mobility v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže.
- Číslo projektu: 2019-1-CZ01-KA102-060062
- Výše grantu: 39.408,- Euro
- Počet podpořených žáků: 20 žáků z 3. a 4. ročníku
- Obsah projektu: 2 týdny zahraniční souvislé praxe ve Vídni (Rakousko).
V roce 2019 se naše škola stala úspěšným žadatelem o grant v rámci programu ERAMUS+ Mobilita žáků a pracovníků v odborném vzdělávání a přípravě. Díky grantovým prostředkům, které zprostředkovává Dům zahraniční spolupráce, mohlo 20 žáků a 2 doprovázející pedagogové prožít 2 týdny zahraniční odborné souvislé praxe ve Vídni (Rakousko). V listopadu 2019 absolvovalo 17 žákyň oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika souvislou pedagogickou praxi v bilingvních anglicko-rakouských mateřských školách a 3 žákyně oboru Sociální činnost získávalo pracovní zkušenosti v domovech pro seniory. Na jednotlivé pracoviště byli žáci umístěni v menších skupinách pod dohledem místního tutora. Při vysílání žáků na zahraniční odbornou stáž se naše škola zavazuje, že podle principu ECVET uznává souvislou praxi v zahraniční na stejné úrovni, jako kdyby byla vykonávaná v ČR. Všichni účastníci zahraniční souvislé praxe získali mnoho nových pracovních zkušeností, používali cizí jazyk v pracovních i běžných situacích a ve volném čase měli možnost poznat hodně z místní kultury a historie. Navštívili mimo jiné: Hofburg, Mumok, Museum of Modern Art, Technisches Museum Wien, Kunsthistorisches Museum Haus des Meeres Zoo, Museum Hundertwasser, Prater, Adventní trhy atd. Z grantových prostředků měli všichni účastníci zahraniční odborné praxe 100% hrazeny veškeré cestovní náklady, kapesné a pobytové náklady (ubytování, stravu, pojištění, kulturní program).
- Podrobnosti
- Kategorie: Projekty
Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje II
Reg. číslo projektu: | CZ.02.3.68/0.0./0.0./19_078/0018903 |
Operační program: | Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání |
Financování: | OP Výzkum, vývoj a vzdělávání - 85%, Státní rozpočet - 10%, Zlínský kraj - 5% |
Příjemce dotace: | Zlínský kraj |
Všeobecný cíl: | Hlavním cílem projektu je zkvalitnit vzdělávání ve Zlínském kraji v klíčových oblastech vytýčených Krajským akčním plánem rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje (polytechnické vzdělávání, matematická gramotnost, čtenářská gramotnost, digitální kompetence) a v kombinaci s kvalitním kariérovým poradenstvím spojeným s aktivitami prevence předčasných odchodů a uplatňování rovných příležitostí ve vzdělávání zvýšit šance absolventů na uplatnění na trhu práce. |
Partner projektu: | Církevní střední škola pedagogická a sociální Bojkovice |
Rozpočet partnera: | 265.656,- Kč |
Období realizace partnera: | 12/2021 - 6/2023 |
Realizované aktivity partnera: |
|
- Podrobnosti
- Kategorie: Projekty
Digitální vzdělávání pedagogů SŠ pro efektivní výuku.
Název projektu: Digitální vzdělávání pedagogů SŠ pro efektivní výuku.
Aktivita č. 4 – Podpora digitálních kompetencí pedagogických pracovníků škol
Příjemce projektu: Centrum Informační Společnosti, s.r.o.
Škola je partnerem projektu s finančním příspěvkem.
Cílem této aktivity č. 4, na kterou se zaměřujeme, je zajištění metodické i technické podpory pro využití a integraci digitálních technologií do výuky a do chodu školy prostřednictvím nově vytvořených vzdělávacích programů (VP) pro vedení a pedagogické pracovníky škol. Vzdělávací programy budou rozvíjet digitální kompetence pedagogů dle definic Evropského rámce pro digitální kompetence pedagogů. Z naší praxe jsme si vědomi toho, že digitální kompetence pedagogů jsou jedním z klíčových aspektů, které mohou podpořit (či naopak brzdit) inovaci výuky, zavádění technologií (jako například simulačních her), a tím přispět ke zkvalitnění výuky. Pedagogové absolvují v průběhu projektu (2 roky) workshop (8 hodin) zaměřený na 5 oblastí dle DigCompEdu + e-learning.
Strana 2 z 3